În caietul service a venit momentul pentru – schimb distribuție Audi A4? În funcție de model și motorizare, producătorul menționează în caietul service sau în manualul de utilizare, care este intervalul de timp sau de kilometri la care este necesar schimbul de distribuție. Service-ul nostru din Cluj-Napoca, este un service auto multibrand care are experiență și pentru acest tip de lucrare.
Schimb Distribuție Audi A4 B8 Facelift
În cazul de față, avem un Audi A4 B8 Facelift. Și la acest model, dar și la alte modele de Audi, pentru înlocuirea kitului de distribuție și nu numai, este necesară demontarea părții frontale. Aproape orice client își dorește ca pentru o asemenea lucrare, să fie acordată cât mai multă atenție la detalii.

După demontarea roților față, au urmat scutul de sub motor și bara față.

S-au demontat și farurile, întăritura de la bara față, ansamblul de radiatoare, inclusiv trager. În urma acestui proces, s-a constatat că radiatoarele erau murdare. Pentru o răcire mai bună, acestea au fost curățate cât mai bine posibil, de depunerile de mizerie și insecte.

Au urmat demontările barei metalice de protecție și a radiatorelor, pentru a avea acces pentru schimb distribuție la Audi A4.
Pentru că existau, în timp relativ scurt, pierderi de agent refrigerant din sistemul de climatizare (ac), s-a identificat și cauza odată cu demontarea ansamblului bară față, situația de față fiind una des întâlnită în rândul autoturismelor. Condensatorul (radiatorul de aer condiționat) avea o fisură în zona inferioară. S-a putut observa în spectrul cu lumină ultravioletă zona afectată.

Așa am ajuns să avem acces la cureaua de agregate și în urmatorul pas am ajuns și la cureaua de distribuție. Kitul complet al curelei de accesorii a fost înlocuit și el odată cu distribuția.

Părțile desprinse din curea, ajung în sorbul pompei de ulei, ceea ce va produce pagube ireversibile și costisitoare asupra pieselor mobile din interiorul motorului din lipsă de lubrifiere sau lubrifiere insuficientă. Inspecția vizuală asupra sorbului pompei de ulei este obligatorie, din punctul nostru de vedere. Această acțiune, presupune demontarea băii de ulei. Baia de ulei a fost spălată și curățată, apoi a fost aplicat același proces și sorbului pompei de ulei.
S-au înlocuit atât filtrul de ulei, cât și uleiul de motor.

Au fost schimbate următoarele piese: kitul de distribuție, cureaua de la pompa de ulei, simering ax cu came și simering arbore cotit, pompa de apă, lichidul de răcire motor, kit de accesorii, compresorul de la aerul condiționat și condensatorul de la aerul condiționat, uleiul și filtrul de ulei.



Instalația de la aerul condiționat a fost verificată și la final a fost încărcată cu freon. Service-ul nostru este autorizat și are în dotare echipamente de încărcare și verificare a instalației de climatizare.

Ai nevoie de un schimb de distribuție la mașina ta? Te confrunți cu o altă problemă tehnică și îți dorești ca cineva să se ocupe cât mai bine de mașina ta? Contactează-ne și dă-ne mai multe detalii ca să găsim o soluție pentru remedierea problemei cu care te confrunți.
Pentru că ne pasă de mașina ta și de siguranța ta, obișnuim să facem o scurtă inspecție la fiecare lucrare pe care o facem. Dacă descoperim defecte sau uzuri, te anunțăm și apoi te poți decide asupra remedierii acestora.